info@dr-motabar.com   26645841-22255037 (021)

بهترین جراح پروتز باسن در تهران

بهترین جراح پروتز باسن

داشتن ظاهری زیبا و آراسته، حق طبیعی هر شخص است، چرا که می تواند در اعتماد به نفس وی تاثیر بسزایی داشته و روحیه بهتر و شاداب تریرا برای وی فراهم آورد. انجام جراحی های زیبایی از جمله کارهایی است که افراد برای هرچه زیباتر به نظر رسیدن به ان روی می آورند. پروتز باسن یکی از از همین جراحی های زیبایی است. این جراحی در بین زنان طرفداران زیادی دارد. با اینکار افراد با جثه لاغر و داشتن باسن کوچک، می توانند به آن حجم داده و ان را برجسته کنند. اما مهم ترین قسمت این است که بدانید بیش از هر چیزی مراقبت های بعد از پروتز باسن می تواند تاثیر بسزایی در نتیجه جراحی داشته باشد. اما انتخاب بهترین جراح پروتز باسن در تهران که یافتن آن شاید کار راحتی نباشد، می تواند کمک زیادی در نتیجه جراحی داشته باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین جراح پروتز باسن در تهران بپردازیم و به شما کمک کنیم تا چگونه و به راحتی و با چه ملاک هایی جراح را انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید.

شرحی مختصر در خصوص جراحی پروتز باسن

با پیشرفت علم زیبایی در سال های اخیر، جراحی های زیبایی برای نواحی مختلف بدن به وجود آمده که افراد برای رسیدن به اندام ایده آل خود، آن ها را انجام می دهند. جراحی زیبایی بینی، زاویه سازی فک و سایر جراحی های دیگر خواهان خود را دارند. جراحی های زیبایی باسن نیز پس از این جراحی مورد استفبال بسیاری از خانم ها قرار گرفته که به وسیله آن، افراد می توااند باسن بزرگ تر و برجسته تری داشته باشند.

از جمله جراحی های زیبایی باسن می توان به پروتز باسن و لیفت باسن اشاره نمود که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. پروتز باسن زمانی استفاده می شود که افراد به هر دلیلی حجم باسن خود را از دست داده و دچار نقص هایی شده اند. پس در نتیجه این جراحی هم جنبه درمانی و هم جنبه زیبایی دارد.

بهترین جراح پروتز باسن در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

اگر در هر تهران زندگی می کنید و قصد انجام عمل پروتز باسن دارید، برای انتخاب آن باید بدانید که می توانید با مطالعه این قسمت از مقاله، با ویژگی های بهترین دکتر پروتز سینه آشنا شوید.

  1. اولین مورد، مربوط به تخصص جراح است که باید مدارک وی را بررسی کنید تا ببنید موجود است یا خیر.
  2. باید نمونه کارهای وی را مشاهده کنید تا ببینید آن چیزی که شما از جراحی می خواهید، وی می تواند انجام دهد یا نه.
  3. در جلسات مشاوره که با وی قبل از جراحی دارید، باید ببینید صبر و حوصله کافی در خصوص پاسخ سوالات شمارا دارد یا خیر.
  4. باید از قبل اطلاع داشته باشید که جراح شما در چه مراکز و بیمارستان هایی به جاین جراحی می پردازد و محیط آن جا به چه صورتی است.
  5. از مهم ترین مواردی که می توان ذکر کر این است که با پرس شو جو از دیگران می توانید متوجه شوید که او مهارت و تجربه کافی در انوع مدل های پروتز باسن را دارد یا نه.

اهمیت انتخاب بهترین جراح پروتز باسن

باید قبل از هر چیزی بدانید که جراحی پروتز باسن نیز مانند سایر جراحی ها همچون پروتز سینه عملی بسیار حساس است. اگر جراح منتخب شما با بدن افراد آشنایی کامل نداشته باشد و تجربه زیادی در خصوص انواع جراحی های باسن نداشته باشد، می تواند سبب بروز عوارض جبران ناپذیری گردد.

در چنین شرایطی، انتخاب بهترین جراح پلاستیک که همه وی را به عنوان بهترین جراح پروتز باسن می شناسند، از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به تجربه و دانش خود در این زمینه مناسب‌ترین روش جراحی را برای فرد در نظر بگیرد. چرا که عمل کاشت پروتز در باسن بسیار پیچیده و دشوار است و به مهارت و تجربه بالایی نیاز دارد زیرا ممکن است بدن پروتز پس بزند .

افزایش حجم باسن و یا تغییر فرم و برجسته کردن آن، تغییر فرم آن به کمک پروتز باسن چه با چربی و چه روش های ترکیبی، همگی نیازمند تجربه و مهارت پزشک است. معیارهای دیگری همچون انتخاب بهترین برن پروتز باسن، محل انجام جراحی و استفاده از بروزترین تکنیک هایی که پزشک به کار می برد، اصلی ترین شروط درست یافتن به بهترین نتایج است.

چرا که انتخاب پروتز مناسب، انجام عمل در مرکز درمانی معتبر، استفاده از تکنیک‌های جدیدی که پروتز بعد از جایگذاری از محل خود حرکت نکند و کاهش عوارض جراحی، همگی در توان پزشکو جراح متخصص زیبایی باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
دکتر امیر رضا معتبر

فوق تخصص جراحی پلاستیک , ترمیمی و جراح زیبایی عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران میباشد داشتن سابقه متعدد اعمال جراحی زیبایی بینی ,صورت و پری اوربیت(پلک) عضو هیات علمی و استادیار دانشکده پزشکی

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه
تماس با پزشک